Je gebruikt een oude browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
FAQ

COMM Live tickets!

Koop hier je COMM Live tickets online en ontvang deze per e-mail. Je COMM Live ticket is alleen geldig op de datum van gekozen event.

1. Kies je ticketsoort

  • Kies je ticketsoort
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Wo 25 aprilDigitale geletterdheid € 9,50
    € 9,50
  • Subtotaal:
  • Ik heb een kortingscode
    Je kortingscode is incorrect.
    Kortingscode:
  • Totaalprijs

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over COMM Live

Vragen over online tickets kopen

  • Is het betaalproces goed beveiligd?

    Ja, iedere pagina van het betaalproces is beveiligd door middel van een SSL certificaat (te herkennen aan ‘https://’). Tijdens het afhandelen van je betaling worden je gegevens beveiligd door onze partner Adyen. Meer informatie over veilig betalen en onze partner Adyen vind je hier

  • Hoe en wanneer ontvang ik mijn online ticket?

    Je ontvangt je ticket binnen slechts enkele minuten nadat je bestelling is betaald en afgerond. De bevestigingsemail bevat je e-ticket(s) als PDF-bijlage(s). Heb je na een paar uur nog steeds niets ontvangen? Kijk dan eerst even in je spam- of junkmap. Niets? Neem dan contact op met onze klantenservice: support@globalticket.nl of +31 (0)20 893 4338.

  • Moet ik mijn online ticket printen?

    Je kunt je ticket op je smartphone mobiel laten zien of printen. Wat jij handig vindt.

  • Hoelang is mijn ticket geldig?

    De geldigheid staat op je ticket. Een museumticket is geldig tot één kalendermaand na de door jou opgegeven voorkeursdatum.

  • Waarom koop ik mijn ticket vooraf online?

    Zo kun je je bezoek plannen. Het bespaart tijd want je hoeft niet langs de kassa. Met het ticket kun je direct het museum in.

  • Kan ik online een ticket kopen met een kortingspas?

    Ja, met een CJP pas kun je ook online tickets kopen. Je kiest dan een ticket met gereduceerd tarief. Vergeet niet je kortingspas én het ticket mee te nemen naar COMM. We controleren je ticket in combinatie met je kortingspas. Tickets met een gereduceerd tarief voor de Ooievaarspas kunnen alleen bij de kassa in het museum gekocht worden.

  • Waarom moet ik een datum kiezen?

    Koop je een ticket, dan vragen om een voorkeursdatum. Zo weten wij wanneer je van plan bent COMM te bezoeken en kunnen we je goed informeren. Toch op een andere datum gaan? Dat kan, binnen een kalendermaand na je voorkeursdatum.

  • Kan ik tickets cadeau geven?

    Ja, dan kies je voor ‘cadeau ticket’. Dit ticket is 3 maanden geldig.

  • Kan ik ongebruikte online tickets ruilen of restitueren?

    Nee, je kunt ongebruikte tickets niet ruilen of restitueren. Je tickets blijven geldig tot een kalendermaand na je geplande datum.

  • Mijn ticket is niet (meer) leesbaar, wat nu?

    Je ticket moet goed leesbaar zijn. Bij de ingang wordt de unieke QR met een scanner elektronisch gecontroleerd. Daarom is het belangrijk dat je ticket niet gescheurd, gekreukeld of gevouwen is.

  • Wat als het niet lukt online tickets te bestellen?

    Lukt het niet online ticket(s) te bestellen? Probeer het dan op een later moment nog eens.
    Natuurlijk kun je ook contact met ons opnemen. Wij helpen je graag.

    Wij zijn bereikbaar van:
    Maandag t/m vrijdag tussen 8.30 – 17 uur
    T (070) - 330 75 00
    E service@comm.nl

Algemene vragen over tickets